علت روشن نشدن اسپیکر بلوتوثی چیست؟

علت روشن نشدن اسپیکر بلوتوثی چیست؟

علت روشن نشدن اسپیکر بلوتوثی چیست؟

اگر اسپیکر بلوتوثی دارید که روشن نمی شود یا شارژ نمی ‌شود، می‌ توانید پورت شارژ را تمیز کنید، از کابل شارژ و شارژر جدید استفاده کنید، بلندگو را تنظیم مجدد کنید، یا باتری را آزمایش کنید تا ببینید آیا شارژ می ‌شود یا خیر؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر هم می توانید با مراجعه به سایت جانبی پرشین، که معدن عمده فروشی اسپیکر است، برای خرید عمده آن اقدام کنید.

این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه یک اسپیکر بلوتوثی را که روشن نمی شود، تعمیر کنید. ما به عنوان عمده فروشی لوازم جانبی موبایل شما را از طریق چندین راه حل بالقوه راهنمایی می کنیم تا به شما در مقابله با این مشکل کمک کند.

چند نکته کلیدی برای بهتر شدن اسپیکر بلوتوثی

همیشه بهترین کار این است که به جای جدا کردن اسپیکر یا باتری، مشکلات احتمالی جزئی را در مشکلات شارژ عیب یابی کنید. کثیف بودن پورت یا کابل شارژ یکی از رایج ترین دلایل این مشکل است و تمیز کردن آن ساده ترین راه حل است. ممکن است کابل شارژ یا شارژری معیوب داشته باشید که برای شارژ مجدد بلندگوی شما باید تعویض شود.

اگر بلندگوی بلوتوثی به شدت تخلیه شود، ممکن است مدتی طول بکشد تا شارژ شود، حتی اگر به برق متصل باشد. مشکلات شارژ همیشه قابل رفع نیستند و اگر هیچ یک از‌ این امور جواب نداد، ممکن است لازم باشد بلندگوی خود را تعویض کنید.

نحوه تعمیر اسپیکر بلوتوثی که مشکل روشن شدن و شارژ شدن دارد

اسپیکر بلوتوثی که روشن نمی‌شود مشکلی شایع است که اگر از این نوع بلندگو برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید، احتمالاً زمانی با آن مواجه خواهید شد. خوشبختانه چندین راه حل بالقوه برای حل این مشکل وجود دارد.

قبل از پرداختن به این اصلاحات، توجه به چند نکته مهم است. همیشه قبل از انجام هر کار جدی، مانند جدا کردن بلندگو و خارج کردن باتری، با اصلاحات جزئی تر با پیچیدگی کمتری شروع کنید.

علت روشن نشدن اسپیکر بلوتوثی چیست؟

همچنین ممکن است اسپیکر شما خراب باشد و قابل تعمیر نباشد. هنوز هم ارزش دارد که تمام مراحل عیب ‌یابی که در ادامه به آنها اشاره شده است را طی کنید، اما اگر هیچ کدام از این مراحل کار نکرد، ممکن است مجبور شوید یک اسپیکر جدید از عمده فروشی اسپیکر بلوتوثی تهیه کنید.

اتصال برق را بررسی کنید

واضح است که برای شارژ کردن اسپیکر بلوتوثی خود به برق نیاز دارید. قبل از اینکه تصور کنید مشکلی در اسپیکر شما وجود دارد، دوباره بررسی کنید که پریز شارژر شما واقعاً کار می کند. پریز ها را عوض کنید و سعی کنید اسپیکر خود را برای شارژ وصل کنید. اگر درست نشد، می توانید به عیب یابی ادامه دهید. اما اگر پریز خراب باشد، با جا به ‌جایی به دیگر پریز ها، اسپیکرتان دوباره راه ‌اندازی و روشن می ‌شود.

پورت و کابل شارژ را تمیز کرده تا بتوانید آن را شارژ کنید

پورت شارژ اسپیکر بلوتوثی شما ممکن است پر از گرد و غبار یا کثیفی شود و از ایجاد تماس های مناسب برای شارژ کابل شارژ شما جلوگیری کند. اما می ‌توانید به سرعت و به راحتی آن را تمیز کنید تا دوباره شارژ شود.

شارژر و یا کابل شارژ را تعویض کنید

اگر شارژر یا کابل شارژ معیوبی دارید، نمی ‌توانید بلندگوی بلوتوثی خود را شارژ و روشن کنید. خوشبختانه، این یکی دیگر از راه حل های آسان است و شما فقط باید کابل یا بلوک شارژ را تعویض کنید تا شارژ شود.

می ‌توانید شارژر یا کابل را با وصل کردن آنها به دستگاه دیگری با همان پورت اتصال، به سرعت تست کنید تا ببینید آیا کار می ‌کند یا و اسپیکرتان روشن می شود. اگر با دستگاه دیگری شارژ نشد، باید راه های دیگری را بررسی کنید.

ریست کردن بلندگوی بلوتوثی

درست مانند بسیاری از دستگاه های رایج دیگر، یک بازنشانی ساده می تواند باگ ها یا اشکالات را برطرف کند. برخی از مشکلات شارژ با روشن شدن بلندگو های بلوتوثی می تواند ناشی از مشکلات الکترونیکی داخلی یا اتصال باشد و با تنظیم مجدد برطرف شود.

برای تنظیم مجدد یک بلندگوی بلوتوثی، فقط باید دکمه روشن خاموش یا جفت بلوتوث را نگه دارید تا زمانی که دستگاه در چرخه تنظیم مجدد قرار گیرد. پس از بازنشانی بلندگو، دوباره سعی کنید آن را شارژ کنید.

نحوه تعمیر پورت شارژر خراب در اسپیکر بلوتوث

اگر مشکل از شارژر است و اسپکیرتان روشن نمی شود می توانید این مورد را نیز بررسی کنید. اگر پورت شارژر در اسپیکر بلوتوثی خراب است، ممکن است بتوانید آن را برطرف کرده و دوباره آن را عملیاتی کنید. علائم شکستگی درگاه شارژر شامل یک پورت شل یا آسیب دیده آشکار است و شما باید بتوانید این علائم را به راحتی ببینید.

باتری را تعویض کنید

باتری معیوب نیز ممکن است دلیل روشن نشدن اسپیکر بلوتوثی باشد. امکان تعویض باتری در برخی از بلندگو های بلوتوثی وجود دارد، اما این راه حل دیگری است که ساده یا آسان نیست، بنابراین برای همه توصیه نمی شود.

بلندگوی بلوتوثی شارژ می شود، اما روشن نمی شود

اگر بلندگوی بلوتوث شما در حال شارژ است اما روشن نمی شود، احتمالاً نیاز به شارژ طولانی تری دارد. این ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که باتری بلندگو را به شدت خالی می‌کنید و ممکن است مدتی طول بکشد تا باتری به اندازه کافی شارژ شود تا دوباره به صورت بی‌سیم کار کند.

اگر باتری شما به شدت تخلیه شده است، احتمالاً باید آن را برای حدود 30 دقیقه به شارژر وصل کنید تا روشن شود. فقط صبور باشید تا دوباره مثل همیشه کار کند.

علت روشن نشدن اسپیکر بلوتوثی چیست؟

بلندگوی بلوتوث فقط زمانی کار می کند که به برق متصل باشد

اگر بلندگوی بلوتوثی شما فقط زمانی کار می کند که به برق متصل است، احتمالا باتری شما خراب است. سعی کنید باتری را جایگزین کنید. اما اکثر بلندگو های بلوتوثی باتری هایی ندارند که به راحتی قابل تعویض باشند. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین سایت عمده فروشی اسپیکر جانبی پرشین در تماس باشید.

خرید اسپیکر های بلوتوثی در انواع مختلف

در مرکز عمده فروشی اسپیکر می توانید اسپیکر های بلوتوثی در انواع مختلف که کیفیت های شگفت انگیزی دارند، خریداری کنید‌. این مقاله برای راهنمایی شما قرار داده شده تا برای حل مشکل شارژ نشدن یا روشن نشدن اسپیکر بلوتوثی خود اقدام کنید. برای ارتباط با عمده فروشی اسپیکر بلوتوثی می توانید از طریق شماره های مندرج در سایت اقدام کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید